X-Men - Az ellenállás vége
Amikor a békés mutánsvezér Charles Xavier összecsap harcias ellenfelével, Magnetóval, kirajzolódik a minden háborúnak véget vető háború frontvonala ebben a kirobbanó X-Men kalandban.
Miután megölte Xaviert és felszabadította a gonosz mutánsokat, Magneto a feltámasztott Jean Greyt – most Főnixet, a leghatalmasabb mutánst – használja fel az X-Menek ellen. Míg Logan Xavier eredeti csapatából toboroz tagokat és szembesül a Viharral kialakuló kapcsolatával, Vadóc és Jégember a legjobb formájukat hozzák az X-Menek jövőjeként.