Flamin' Hot: Egy pikáns sikertörténet
A „Flamin' Hot: Egy pikáns sikertörténet” Richard Montañez, a Frito Lay takarítójának inspiráló története, aki mexikói-amerikai örökségét és neveltetését felhasználva alkotta meg a Flamin' Hot Cheetost, ami megreformálta az élelmiszeripart és világszerte a popkultúra részévé vált.