Tammy Faye szemei
Az 1970-es és ’80-as években Tammy Faye tévés lelkész és Tim Bakker virágzó vallási tévécsatornát és élményparkot hozott létre – míg riválisok, pénzügyi visszásságok és egy botrány romba nem döntötték birodalmukat.
A Tammy Faye szemei Tammy Faye Baker (Jessica Chastain) tévés lelkész rendkívüli tündöklésének, bukásának és feloldozásának intim portréja. Az 1970-es és ’80-as években Tammy Faye és a férje, Tim Bakker (Andrew Garfield) szerény körülmények közül kiemelkedve létrehozták a világ legnagyobb vallási tévécsatornáját és élményparkját. Kezdetben a szeretetről, az elfogadásról és a jólétről szóló üzeneteik miatt nagy tiszteletnek örvendtek. Tammy Faye-t pedig emlékezetes szempillái, egyedi énekhangja, és az egész világ felé áradó szeretete igazi legendává tették. Azonban gondosan felépített birodalmukat pénzügyi visszásságok, áskálódó riválisok és egy botrány rövid idő alatt romba döntötték. A Tammy Faye szemeit Michael Showalter rendezte és Abe Sylvia írta. A további szerepekben Cherry Jones és Vincent D’Onofrio látható.