Mary Poppins visszatér
A varázslat visszatér a Disney klasszikusába, amelyben Mary Poppins emlékezteti a Banks családot a gyermekkor örömeire. Barátjával, a lángszító Jackkel együtt hozzák vissza a boldogságot London utcáira és bebizonyítják, hogy minden lehetséges, még a lehetetlen is.