Mary Poppins
A legendás és örökifjú Mary Poppins visszatér a Disney klasszikusában: fantasztikus animációval, varázslatos látványeffektekkel és többszörösen díjazott zenével. A gyakorlatilag tökéletes Mary Poppins (Julie Andrews) társaságában még a házimunka is játéknak tűnik, és minden nap egy újabb izgalmas kalandot tartogat. Ráadásul az ő közelében felejthetetlen emberekkel ismerkedhetünk meg, élükön Berttel, a kéményseprővel (Dick Van Dyke). A varázslatos történet garantáltan elvarázsolja a kicsiket és nagyokat egyaránt, és garantáltan nem lesz szükség egy kiskanál cukorra, hogy megédesítse az élményt!