Napjaink tinihőse, Kim Possible és legjobb barátja Ron Stoppable megkezdik első évüket a gimnáziumban és közben megmentik a világot a gonosz gazfickóktól. Miközben Kim és Ron mindig egy lépéssel az ellenfeleik előtt jár, addig hősünk rájön, hogy az iskolai hierarchiában való elhelyezkedés nehezebb feladat, mint gondolta. A Drakken és Shego elleni küzdelem során Kimnek családjára és csapatára kell támaszkodnia. Ronra, Wadre, a technikai zsenire, új barátjára, Athenára és Rufus-ra, a csupasz vakondpatkányra.