Lány a hullámok hátán
Rendkívüli igaz történet Trudy Ederléről, az első nőről, aki sikeresen átúszta a La Manche csatornát. Nővére állhatatos támogatásának és edzői segítségének köszönhetően sikerült legyőznie a patriarchális társadalom jelentette nehézségeket és rosszindulatot, hogy az olimpiai úszóválogatott soraiba emelkedjen, és teljesítse a majd’ 34 kilométeres távot Franciaországból Angliába.
A film alapjául a rendkívüli igaz történet szolgál Trudy Ederléről, az első nőről, aki sikeresen átúszta a La Manche csatornát. Daisy Ridley alakítja az 1905-ben, New Yorkban, bevándorló családba született kiváló úszót. Nővére állhatatos támogatásának és edzői segítségének köszönhetően sikerült legyőznie a patriarchális társadalom jelentette nehézségeket és rosszindulatot, hogy az olimpiai úszóválogatott soraiba emelkedjen, és teljesítse a majd’ 34 kilométeres, döbbenetes távot Franciaországból Angliába.