LEGO Marvel Bosszúállók: Küldetésük a rombolás
Ez a vadonatúj animációs film, a LEGO Marvel Bosszúállók: Küldetésük a rombolás már a tizedik része a LEGO és a Marvel közös történeteinek. A Marvel Studios és a LEGO Group új különkiadásában egy ifjú szuperhősrajongó, aki szintén szeretne hős lenni, véletlenül szabadon enged egy új, nagy erejű ellenséget, aki el akarja tüntetni a Bosszúállókat a föld színéről.
Ez a vadonatúj animációs film már a tizedik része a LEGO és a Marvel közös történeteinek. A Marvel Studios és a LEGO Group új különkiadásában egy ifjú szuperhősrajongó, aki szintén szeretne hős lenni, véletlenül szabadon enged egy új, nagy erejű ellenséget, aki el akarja tüntetni a Bosszúállókat a föld színéről. Vasember és a Bosszúállók mindig készek megmenteni a világot, de a gonosztevők elleni harc néha rumlival jár. Ilyenkor hívják segítségül a Kárelhárítást, hogy eltakarítsák a romokat. Egy egyáltalán nem átlagos napon azonban egy hatalmas, új gonosztevő kiötöl egy tervet, hogyan semmisítse meg a Bosszúállókat, és a világ sorsa a legváratlanabb hős kezébe kerül: egy kétbalkezes kárelhárítóéba, akit Dennisnek hívnak, és aki hajlamos mindent tönkretenni, amihez hozzáér. Vajon sikerül Dennisnek azzá a hőssé válni, aki lenni szeretne, és megmenteni a Föld legnagyobb hőseit?