Miközben barátai az Élet Napja megünneplésére készülnek, Rey BB-8-assal egy titokzatos Jedi-templomhoz utazik, hogy mélyebb ismereteket szerezzen az Erőről. Ott egy korszakokon átívelő kalandra indul a Star Wars történetének kedvelt pillanatain keresztül, és kapcsolatba kerül a saga minden korszakának ikonikus hőseivel és gonosztevőivel. De vajon sikerül-e időben visszaérnie az Élet Napja ünnepségre?
A LEGO Star Wars ünnepi különkiadás a Skywalker-saga játékos és vidám ünneplése, amely a 9. epizód eseményei után játszódik, és ikonikus hősök és gonosztevők korszakokon átívelő összecsapását mutatja be – mindezt az ünnepek jegyében és hangulatában. A történet az Élet Napja nevű ünnepnapon kezdődik. Az egész galaxisban mindenki ünnepi hangulatban van, de Rey arra összpontosít, hogy BB-8-cal küldetésre induljon, hogy megtalálja a Jedi-templomot, amely csak ezen a különleges napon mutatja meg magát. Elhatározza, hogy megszerzi a templomban rejlő bölcsességet, és továbbadja a jedi hagyományokat és tanításokat a barátainak. A templomon belül Rey hősies kalandra indul az időben, amely a Star Wars-saga emlékezetes pillanatait mutatja be. Kapcsolatba kerül a fiatal és befolyásolható Luke Skywalkerrel, és összecsap Darth Vaderrel és a Császárral. Az idővonalakon való őrült száguldása során találkozik a galaxis neves szereplőivel, köztük Obi-Wannal, Anakinnal, Yodával, Han Solóval, Kylo Rennel, a Mandaloriánusokkal és a Gyermekkel. Visszatérve a Millennium Falconra, Finn, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO, D-O és Rey többi barátja azért küzd, hogy megrendezzék a valaha volt legjobb Élet Napja bulit! A klasszikus ünnepi filmek és különkiadások szellemében vajon sikerül-e kijutnia a templomból a munkamániás Reynek, hogy a barátaival együtt visszatérhessen az Élet Napjára, és megtanulja az ünnep igazi jelentését?