Mickey – Egy egér története
Mickey egeret szinte mindenhol a vidámság és az ártatlanság jelképeként ismerik. Egycsapásra óriási sztár lett, miután megjelent az első hangos animációs rövidfilmben, a Willie gőzhajóban. Az évtizedek során eltérő változatai születtek, amelyek egyfelől a megalkotója izgalmas karrierjét, másfelől az egér által képviselt országban végbemenő nagy horderejű társadalmi változásokat tükrözik.