Mickey-nek és barátainak Mickey számos példányát kell megakadályozni abban, hogy feldúlják a várost.
Mickey videofelvételekkel emlékszik vissza a régi időkre, ám amikor véletlenül önmaga több száz példányát engedi szabadjára a Willie gőzhajóból, barátaival együtt kell megakadályoznia azt, hogy a város a feje tetejére álljon.