Willie gőzhajó
Ez volt az az első megjelent Miki egér rajzfilm, és az első rajzfilm szinkronhanggal. Mickey egér egy huncut matróz egy folyami hajón, amely a zsarnoki Pete kapitány parancsnoksága alatt áll.
Ez volt az első megjelent Miki egér rajzfilm, és az első rajzfilm szinkronhanggal. Mickey huncut matrózként egy folyami hajón Minnie nagy örömére eljátssza a „Törökország a szalmában” című művet, hangszereként egy állatmenazsériát használva. A zsarnoki Pete kapitányt ez nem szórakoztatja, Mickey pedig végül krumplit pucol a konyhában.