Műkincsvadászok
A II. világháború közepette Roosevelt elnök megbíz egy pár művészeti szakértőből álló csapatot, hogy vonuljanak az európai hadszíntérre, és védjék meg a történelmileg fontos épületeket és műemlékeket, valamint kutassák fel a nácik által elrabolt felbecsülhetetlen értékű műkincseket. Megkezdődik a versenyfutás az idővel: a csapat kastélyokban és bányákban kutat műtárgyak után, miközben a nácik megpróbálnak elpusztítani mindent, ami csak az útjukba kerül.
A Műkincsvadászok című akció-dráma a történelem legnagyobb kincskeresésének igaz történetén alapszik, és hét öregedő, nem éppen formában lévő múzeumigazgató, művész, építész, kurátor és művészettörténész útját mutatja be, akiket a II. világháború frontvonalába küldtek, hogy megmentsék a világ műremekeit a nácik elől, és visszajuttassák őket jogos tulajdonosaiknak. Mivel a műtárgyak az ellenséges vonalak mögött vannak, hogyan is remélhetnék, hogy sikerrel járnak? Megkezdődik a versenyfutás az idővel, mely során megpróbálják megakadályozni a sokezer éves kulturális örökség tönkretételét, de a saját életüket is kockára teszik, hogy megvédjék az emberiség legnagyobb kincseit.