Spirit of the Ball
A „Spirit of Football” kezdeményezés Londonból az oroszországi világbajnokságra utazik, és a labdarúgás segítségével köt össze embereket és kultúrákat. A válság sújtotta országokban, például Koszovóban és Törökországban szervezett találkozókon keresztül az összetartozást hirdetik és küzdenek a rasszizmus ellen. Útjuk a kölcsönös megértés és sokszínű közösségek jövőjének reményét szimbolizálja.