Szívem csücskei
Romantikus vígjáték, főszerepben Drew Barrymore és Jimmy Fallon, amelyben a nő megtalálja a tökéletes pasit, de rá kell jönnie, hogy meg kell küzdenie annak igaz szerelmével: a Boston Red Sox csapatával.