Hullámtörők
Ben Randall (Kevin Costner), a legendás vízi mentő egy szerencsétlen bevetés során elveszíti egész csapatát. Ben beleveti magát a tanításba, de szabadelvű oktatási módszerével rövid időn belül felborítja a gondosan kidolgozott tantervet. A csoport egyik tagja, a fiatal úszóbajnok Jake Fischer (Ashton Kutcher), akinek eltökélt szándéka, hogy ő legyen a legjobb a csapatban. Fischer nem könnyű eset, de Randallnek kemény munkával sikerül elérnie, hogy a fiúból valóban elhivatott vízimentő váljék. A film bepillantást nyújt a vízi mentők és a parti őrség heroikus munkájába. Felemelő és izgalmas történet a csapatszellemről, az önfeláldozásról és a bátorságról!