Váratlan szerelem
Amikor a feltörekvő fiatal művésznek csatlakoznia kell a gimnáziumi futócsapathoz, kihasználja a helyzetet, hogy meghódítsa a lányt, aki iránt titokban régóta gyengéd érzelmeket táplál. Végül azonban egy másik csapattársába szeret bele, és megtapasztalja az igaz szerelem érzését.