Rontó Ralph
Ralph évtizedek óta alakítja a rosszfiút népszerű ̋ videójátékában. Most azonban gondol egy merészet, és akcióban bővelkedő kalandra indul, hogy bebizonyítsa mindenkinek, igazi hős, akinek a szíve is a helyén van.
A Rontó Ralph a Walt Disney Animation Studiostól káprázatos utazásra hív egy játéktermi játékba. Ralph évtizedek óta alakítja a rosszfiút népszeru ̋ videójátékában. Most azonban gondol egy merészet, és akcióban bővelkedő kalandra indul, hogy bebizonyítsa mindenkinek, igazi hős, akinek a szíve is a helyén van. Miközben izgalmas, új világokat fedez fel, különösnél is különösebb barátokkal ismerkedik meg, közöttük a féktelen bajkeverő Vannellope van Schweetzcel. Amikor aztán egy elvetemült ellenség a világukat fenyegeti, Ralph ráébred: az egész játékterem sorsa az ő méretes mancsában van. Egy forradalmian új animációs rövidfilm, amely még mélyebbre visz a videójátékok világába – a Rontó Ralph a Disney-től minden játékos számára tartogat valamit újat!