A mackó
Carmy, egy fiatal fine dining séf Chicagóba érkezik, hogy a családi delit vezesse. Miközben az étterem és önmaga átalakításán dolgozik, egy kemény csapattal kell megbirkóznia, akik végül a második családjává válnak.