Az Álmosvölgy legendája
Ichabod Crane hála után 250 évvel tér vissza a földi létbe, ahol egy rejtélyt kell megoldania, amely egészen az alapító atyák koráig nyúlik vissza. A polgárháború egyik csataterén elmondott vérmágiának köszönhetően Crane-nel együtt a hírhedt Fejnélküli Lovas is visszatér, és véres ámokfutásba kezd a mai Álmosvölgyben.