Afrika rejtett csodái
A lenyűgöző földrészen a világ legmostohább körülményei között küzdenek az életben maradásért a természet legkülönfélébb teremtményei az óriásitól az egészen apróig. Bolygónk leghatalmasabb természetes élőhelyein nagyragadozók róják a végtelennek tűnő szavannákat, különös majmok népesítik be a ködbe vesző magaslatokat, rejtélyes rovarok és kígyók rejtőznek a Föld legáthatolhatatlanabb erdőiben.