Angel
Angel története egy természetfeletti kalandokat és sötét humort ötvöző mese egy több száz éves vámpírról, aki Los Angelesben keres megváltást elveszett lelkek megmentésével.
A több száz éves, lelkiismerettel megátkozott vámpír, Angel (David Boreanaz) búcsút mond a kaliforniai kisvárosnak, Sunnydale-nek és valaha volt egyetlen szerelmének, és az Angyalok városába költözik. Los Angeles fényes kulisszái gonoszságot és megannyi kísértést rejtenek, így ideális helyet biztosít a bukott vámpír terveinek valóra váltásához. Angel azt reméli, hogy megválthatja saját lelkét azzal, hogy elveszett lelkeket ment meg, és reményt ad másoknak a saját démonaikkal vívott, vesztésre álló harcban.