Buffy, a vámpírok réme
Egy léha középiskolai pompomlány rájön, hogy ő a „kiválasztott”: egy vámpírvadász, aki az emberiség (vagy legalábbis a középiskolája) egyetlen reménysége.
A szőke, vidám Buffy (Kristy Swanson) a tipikus középiskolai pompomlány: a célja, hogy „hozzámenjen Christian Slaterhez”, más nem számít, és senki nem állhat az útjába, ha vásárolni megy. De mikor egy fura férfi (Donald Sutherland) arról beszél neki, hogy a végzet kiválasztotta, hogy vámpírokat öljön, minden megváltozik. Egy romantikus lázadó (Luke Perry) segítségével Buffy hamarosan minden hétköznap éjszakát azzal tölt, hogy megvédje Los Angelest Lothostól, a Vámpírkirálytól (Rutger Hauer), hadnagyától, Leftytől (Paul Ruebens) és eltökélt vérszívóhordájuktól. Ez minden, amire számíthatnánk a Völgy tinikirálynőjétől.