Are You Sure?!
A BTS-es Jimin és Jung Kook találkozásai mindig kaotikusak és izgalmasak. 2023 nyarán, mielőtt megkezdik sorkatonai szolgálatukat, felejthetetlen utazásra indulnak. Vajon épségben hazatérnek közös útjukról?