Bosszúállók újra együtt
Vasember, Hulk, Thor, Amerika Kapitány, Sólyomszem, Sólyom és Fekete Özvegy egyesítik erejüket, hogy olyan fenyegetésekkel harcoljanak, amelyeknek egyetlen hős sem tud ellenállni. Amikor a Bosszúállók összegyűlnek, a gonosznak nincs esélye!