Csimpánzmenedék
A Meet the Chimps betekintést enged a nézőknek a világ egyik legnagyobb és legegyedibb vadrezervátumának, a Chimp Haven életének rejtelmeibe. A 80 hektáros menhely Louisiana erdős területeinek mélyén rejtőzik, és közel 300 csimpánznak ad otthont. A National Geographic hatrészes sorozata a csimpánzok eme rendkívüli csapatainak hullámvölgyeit követi nyomon.
A Meet the Chimps betekintést enged a nézőknek a világ egyik legnagyobb és legegyedibb vadrezervátumának, a Chimp Haven életének rejtelmeibe. A 80 hektáros menhely Louisiana erdős területeinek mélyén rejtőzik, és közel 300 csimpánznak ad otthont. A National Geographic hatrészes sorozata a csimpánzok eme rendkívüli csapatainak hullámvölgyeit követi nyomon, akik kaptak egy második esélyt az életben, hála a menhely munkatársainak; az ő elhivatottságuk, együttérzésük és elkötelezettségük nem ismer határokat. A természetrajz és a szituációs dokumentumfilm készítésének tökéletes vegyítésében a csimpánzok – a sorozat szívei és lelkei – a főszereplők. A valódi élet drámái a teljes érzelmi skálát megjelenítik, és a Meet the Chimps páratlan módon mutat be mindent, ami a Chimp Havenben történik, beleértve az étel miatti perpatvarokat, a szövetségeket, az udvarlásokat, a „brománcokat”, a könnyeket, a hisztiket, a mulatozásokat és a szívfájdalmakat is.