Drog-nyomozók
Drogok: egy sok milliárd dolláros iparág, amely a világon semmihez sem fogható módon táplálja a bűnözést és az erőszakot. Miközben a kartellvezéreket milliárdossá teszi, az illegális drogkereskedelem világszerte több százezer szegény munkást is nélkülözhetetlen bevételhez juttat.