Egy kínai Amerikája
A Gene Luen Yang úttörő képregényényén alapuló sorozat egy kínai származású amerikai tinédzser megpróbáltatásait mutatja be, akinek a feje tetejére áll az élete, amikor összebarátkozik egy mitológiai isten fiával. A fiatal srác identitásáért való küzdelmét a sorozat a családján, vicces jeleneteken és persze menő bunyókon keresztül mutatja be.