Esküvői szezon
A reménytelenül romantikus Stefan találkozik a karizmatikus Katie-vel, és annak ellenére, hogy Katie-t egy gazdag ingatlanmágnás fia jegyezte el, viharos kapcsolat veszi kezdetét az esküvők nyarán. Rövidesen már a törvény elől bújkálnak, mivel Katie egy megdöbbentő bűncselekmény fő gyanúsítottja lesz. Sikerül megbirkózniuk a rendőrökkel, a szervezett bűnözéssel és egymás iránti bonyolult érzelmeikkel, miközben megpróbálják tisztázni a nevüket?