Feketék fehéren
A „feketék fehéren” humoros, de merész pillantást vet egy férfi eltökéltségére, hogy a családja számára megalapozza a kulturális identitástudatot olyan vicces történetekkel, amelyek a Johnson család szemüvegén keresztül világítják meg az aktuális eseményeket.