Anyaság túlsúlyban
Egy magabiztos, semmiért nem mentegetőző feleség és háromgyermekes anya neveli tökéletlen családját egy jómódú városban, a Connecticut állambeli Westportban, ahol csupa „tökéletes” anyuka él „tökéletes” utódaival.