Felhőtlen Philadelphia
Az egocentrikus Mac, Charlie, Dennis, Frank és Dee, egy csapat degenerált, akik a sikertelen Paddy's Pub tulajdonosai, és semmi mást nem szeretnek jobban, mint cselszövést, összeesküvést, és egymás nyomorúságán való szórakozást.
A züllött és igénytelen viselkedés könnyűnek tűnhet, de az egocentrikus Mac, Charlie, Dennis, Frank és Dee számára ez művészet. A Felhőtlen Philadelphia a sikertelen Paddy's Pub tulajdonosait, a „bandát” követi; egy csapat degeneráltat, akik semmit sem szeretnek jobban, mint cselszövést, összeesküvést és leginkább az egymás nyomorúságában való gyönyörködést. Akár a segélyezési rendszerrel játszanak, akár kukababákat használnak ki, akár nyomoréknak vagy rendőrnek adják ki magukat, vagy temetést színlelnek, a banda sosincs túl mélyen, ha pénzről van szó.