Kemény motorosok
A Kemény motorosok azt mutatja be, ahogyan egy hírhedt, törvényen kívüli tagokból álló motoros klub próbálja védeni a megélhetését, és igyekszik gondoskodni arról, hogy a kaliforniai Charming egyszerű és csendes városkája megmaradjon olyannak, amilyennek a neve is mutatja: elragadónak. A motoros klub családias életvitele és legálisan virágzó autószerelő műhelye mögött egy könyörtelen, jól menő illegális fegyverüzlet áll.