Foglalkozásuk: amerikai
Az FX saját gyártású, Foglalkozásuk: amerikai című drámasorozatában Keri Russell és Matthew Rhys beépített szovjet kémeket alakítanak, akik az Egyesült Államokban teljesítenek küldetést a 80-as évek végén, a hidegháború idején.