A Deep State – Háttérhatalom egy kemény, komoly és rendkívül addiktív kémthriller, amely a székéhez szegezi a nézőt, és minden forgatókönyvet, akciót és indítékot megkérdőjelez. Ki irányít valójában? Ki mozgatja a szálakat? Mi az igazság, és mit kell tenni, hogy kiderüljön?
A Deep State – Háttérhatalom egy briliáns nemzetközi kémthriller, amelynek középpontjában Max Easton áll, egy volt kém, akit azért hívtak vissza egy bevetésre, hogy megbosszulja (a nyomdokaiba lépett) fia halálát, ám egy titkos hírszerzési háború és egy olyan összeesküvés kellős közepén találja magát, amely a Közel-Keleten kialakuló káoszból akar hasznot húzni.