Gangnam sötét oldala
Amikor egy gangnami klub sztárprostituáltja eltűnik, Kang Dongwoo nyomozó visszatér, hogy kivizsgálja az ügyet. Min Seojin ügyész próbál feljebb lépni a ranglétrán. A hírhedt strici, Yoon Gilho lesz az első számú gyanúsított. Ők hárman kibogozzák az ügy mögött rejlő titkok és kapcsolatok hálóját.
Szöulban sorozatos eltűnések okoznak felfordulást. A helyzet tovább fokozódik, amikor egy gangnami klub sztárprostituáltja, Jaehee is eltűnik. Kang Dongwoo nyomozó visszatér, hogy megoldja az ügyet, Min Seojin ügyész pedig abban bízik, hogy az ügy előreviheti a karrierjét. A nyomozás során Yoon Gilho, a hírhedt gangnami strici kiemelt gyanúsítottá válik. Hármójuknak titkos kapcsolatok hálóját kell kibogozniuk, hogy kiderítsék az ügy mögött rejlő igazságot.
Dongwoo Gangnamba visszatérve változásokat tapasztal. Gilho bajba kerül, miközben az ügyben nyomoz.
A nyomozás félresiklik, ezért Seojin Dongwoo segítségét kéri. Gilho kellemetlen hírt kap.
Gilho részletesen beszámol az ügyről Seojinnak és Dongwoonak, majd elmennek a Colosseumba.
Seojin összefog Hakguval, és feljebb lép a ranglétrán. Dongwoo sofőrnek áll, és Yeseo nyomába ered.
Gilho visszatér, hogy bosszút álljon Jaeheeért, és Dongwooba botlik, aki Yeseót keresi.