Autó SOS
Fuzz Townshend autószerelő mester és az alkatrészeket gyűjtögető Tim Shaw, lepukkant klasszikus autók megmentésének nemes küldetésébe kezdett. Az autók tulajdonosai erről mit sem tudnak, de minden esetben érdemesnek bizonyulnak autóik újjáépítésére. A szóban forgó autót, a CAR S.O.S. garázsába viszik, és gondosan visszaállítják régi fényét, ami nagy, meglepetésszerű felfedezéshez vezet! Csak egy figyelmeztetés: ezek a felfedezések felnőtt férfiakat is sírásra késztetnek...