Kirby Buckets kalandjai
Isten hozott Kirby durva, nyers és karakteres világában! Kalandjai során csatlakoznak Kirbyhez animált figurái is, akik lejönnek a lapokról, és kapcsolatba lépnek a világával.
Isten hozott Kirby durva, nyers és karakteres világában! A 13 éves Kirby Buckets arról álmodik, hogy híres animátor legyen, mint a példaképe. Két legjobb barátja, Fish és Eli társaságában éli életét fura városukban, és folyton valami zűrbe keverednek, de igyekeznek azelőtt kimászni belőle, hogy Kirby testvére, Dawn és annak legjobb barátnője, Belinda rajtakapná őket. Kalandjai során csatlakoznak Kirbyhez az animált figurái, például Macsó Taco és Tripla Popsi is, akik a képzeletében lejönnek a lapokról, és kapcsolatba lépnek az ő világával.