Lego Star Wars: Újjáépíteni a Galaxist
Az egész Star Wars-galaxis a feje tetejére áll, amikor egy hétköznapi nerfpásztor, Sig Greebling rábukkan egy ereklyére egy titkos jedi-templomban. Belecsöppen egy hatalmas kalandba a galaxis egy új, elképesztően vad és furcsa változatában, ahol a jófiúk rosszak, a rosszfiúk jók, és minden azon áll vagy bukik, hogy Sig képes lesz-e azzá a hőssé válni, aki a helyükre teheti az elemeket.