Szeretettel: Victor
A sorozat Victor, a Creekwood középiskola új diákjának saját önfelfedező útját követi, aki otthon kihívásokkal néz szembe, alkalmazkodik egy új városhoz, és szexuális irányultságával küzd. Amikor mindez túl soknak tűnik, Simonhoz fordul, hogy segítsen neki átvészelni a középiskola hullámvölgyeit.