Mila és a multiverzum
A 16 éves Mila élete legnagyobb kalandjára indul. Bejárja a multiverzumot, hogy felkutassa az anyját, Elist. Útja során szembe találja magát az operátorokkal, egy rejtélyes és veszélyes csoporttal, akik minden univerzumot ki akarnak irtani. Milának fel kell vennie velük a harcot, hogy megmentse a hatalmas multiverzumot.
A 16 éves Mila élete legnagyobb kalandjára indul. Bejárja a multiverzumot, hogy felkutassa az anyját, Elist, akivel bonyolult a kapcsolatuk. Hamarosan azonban rájön, hogy ez a legkisebb problémája. Útja során ugyanis felfedezi, hogy számtalan univerzum létezik, és szembe találja magát az operátorokkal, egy rejtélyes és veszélyes csoporttal, akik a sajátjuk kivételével minden más univerzumot ki akarnak irtani. Milának meg kell keresnie az anyját, és mindenkit meg kell mentenie, miközben próbál rájönni, hogyan maradhat életben ebben az új és bonyolult világban. A veszélyek ellenére azonban tudja, hogy élete leghihetetlenebb utazását éli át.