mixed-ish
A nagy sikerű Feketék fehéren című sorozat testvérsorozatában Rainbow Johnson visszaemlékszik, milyen volt kevert rasszú családban felnőni a nyolcvanas években, és felidézi a dilemmákat, amelyekkel szüntelenül szembesülniük kellett azzal kapcsolatban, hogy asszimilálódjanak, vagy hűek maradjanak önmagukhoz. Rainbow szülei, Paul és Alicia úgy döntenek, hogy egy hippikommunából a kertvárosba költöznek, mert jobb életet szeretnének biztosítani családjuk számára. Míg szülei az új életük nehézségeivel küszködnek, Rainbow és testvérei a helyüket keresik egy olyan, hagyományos iskolában, ahol sem feketének, sem fehérnek nem tartják őket.