Papás-Babás
A Papás-Babás főszereplője a 20-as éveiben járó Ben, barátja, Tucker és testvére, Danny. Hármuk élete egy pillanat alatt fenekestül felfordul, amikor Ben egyik volt barátnője lánycsecsemőt hagy az ajtajuk előtt.