Pauline
Pauline egy Lukasszal folytatott egyéjszakás kaland után teherbe esik, azonban valami nagyon nem stimmel ezzel a terhességgel. Minden megváltozik, amikor Lukas felfedi, hogy ő a megtestesült ördög fia és a pokol várományosa. Nem elég, hogy a démonok és angyalok között háború dúl, Pauline terhessége természetfeletti képességekkel is felruházza őt, ami révén ő lesz a jók és a gonoszok közötti eposzi küzdelem meghatározó ereje.
Pauline hamarosan érettségizik, és egy külföldi ösztöndíj csupán karnyújtásnyira van tőle. Azonban minden megváltozik, amikor a 19 éves lány egy Lukasszal folytatott egyéjszakás kaland után teherbe esik. Ez keresztülhúzza a terveit, és kicsit sem hiányzik, hogy érzéseket tápláljon Lukas iránt. Ráadásul valami nagyon nem stimmel ezzel a terhességgel. Pauline-t természetfeletti erők járják át. Rájön, hogy Lukas a megtestesült ördög fia, és hogy az angyalok és démonok - valamint maga a pokol királynője közé keveredett. A hasában lévő ifjú démonról pedig kiderül, hogy a jók és a gonoszok közötti eposzi küzdelem meghatározó ereje lesz. És Pauline? Neki kéne megmentenie a világot. Mi a pokol?