vígjáték, animáció
A Szünet hat negyedik osztályos diák életét mutatja be a Harmadik utcai általános iskolában, ahol a tanulók a hagyományos emberi társadalom mikrokozmoszát hozták létre saját kormányzattal, osztályrendszerrel és íratlan törvényekkel. Egy uralkodó uralja őket, a hatodikos Bob király, akinek különféle végrehajtói vannak, hogy biztosítsák rendeleteinek végrehajtását. A társadalomnak hosszú listája van a merev értékekről és társadalmi normákról, amelyek minden tanuló számára magas megfelelési elvárásokat támasztanak.