Balu kapitány kalandjai
Kövesd az elhagyatott vidékekre Balu kapitányt, a 12 éves navigátorát, Kitet, a főnököt, Rebecca Cunninghamet, és a csapat többi tagját a kalandok során és a légikalózokkal vívott csatákon át, csodálatos kincsek nyomában!