Semmi
Egy közismert Buenos Aires-i ficsúr, aki alig tudja fenntartani fényűző életstílusát, elveszíti házvezetőjét, aki az elmúlt 40 évben segítségére volt. A potenciális új segítség, egy fiatal paraguay-i nő kiképzése közben rájön, hogy a lány többet taníthat neki, mint gondolta: megmutatja a férfinak, milyen lehet egyedül élni.
Egy szofisztikált és provokatív Buenos Aires-i ételkritikus évtizedek óta ugyanazon házvezetővel élt, aki mindenről gondoskodott helyette – legyen szó takarításról vagy a férfi legszemélyesebb ügyeiről. De a sors különös fintora folytán emberünk egyedül marad, így rá kell jönnie, hogy segítség nélkül nem sokra képes. Mikor egy naiv és tapasztalatlan, vidéki paraguay-i lány munkát keresve hozzá fordul, a férfinak választania kell: felveszi őt és megtanítja minden szeszélyére, vagy inkább egyedül marad. A kultúrák és generációk ütközése szokatlan és érzékeny helyzeteket teremt, amelyekből mindketten sokat tanulnak.