Filmcsillag a barátnőm
A világhírű filmsztár, Olivia PR-katasztrófával néz szembe, amikor egy paparazzi lefotózza őt nős szeretőjével, Vincenttel. A keményen dolgozó kocsirendező, Antonio véletlenül szerepel ugyanezen a fotón, ezért megkérik, hogy álcázásként adja ki magát Olivia új barátjának. Ez a fondorlat Oliviával Antoniót a reflektorfénybe és váratlan zűrzavarba taszítja.
A "Filmcsillag a barátnőm" című filmben a világhírű filmsztár, Olivia (Samara Weaving) PR-katasztrófával néz szembe, amikor egy paparazzi lefotózza őt nős szeretőjével, Vincenttel (Max Greenfield). A keményen dolgozó kocsirendező, Antonio (Eugenio Derbez) véletlenül szerepel ugyanezen a fotón, ezért megkérik, hogy álcázásként adja ki magát Olivia új barátjának. Ez a fondorlat Oliviával Antoniót a reflektorfénybe és váratlan zűrzavarba taszítja. Antonio idegenül mozog ebben a világban. Ez a romantikus vígjáték két világ és kultúra összeütközését ábrázolja. Idővel Olivia és Antonio tisztábban látja önmagát, mint valaha. A Richard Wong által rendezett, Rob Greenberg és Bob Fisher által írt "Filmcsillag a barátnőm" a francia sikerfilm angol nyelvű remake-je.