Az akolitus
Száz évvel a Birodalom felemelkedése előtt a Jedi Rend és a Galaktikus Köztársaság évszázadokon át virágzott háború nélkül. Ezalatt az idő alatt egy megdöbbentő bűntett nyomozása során egy jedi mester szembekerül egy veszélyes harcossal a múltjából.