A szellem és Molly McGee
A szellem és Molly McGee nyomon követi Molly, a szertelen tini és Karc, a morcos szellem kalandjait. Amikor Karc egyik varázsigéje rosszul sül el, a tini és a szellem sorsa örökre összeforr.
A szellem és Molly McGee egy szellemről és arról a lányról szól, aki visszahozza őt az életbe... persze átvitt értelemben. Amikor a Karc nevű csapnivaló szellem átkot szór a szertelen Molly McGeere, az átok visszaüt és Karcot örökre Mollyhoz köti. Így kénytelen mindenhová elmenni, ahová a lány is megy, és mindent megtenni, amit Molly is megtesz... ezzel Molly szemében a legjobb barátjává válik. Miközben Molly magával rángatja a vonakodó Karcot is minden szerencsétlenségbe, vicces dolog történik: Karc megkedveli Mollyt és kezdetét veszi egy lehetetlennek tűnő barátság.